2 Ağustos 2010 Pazartesi

Facebook, Twitter, Friendfeed Bağlantısı

FF-F-T
     Uzun zamandır en iyi blogcuların olduğunu duyduğum Friendfeed'e üye olmayı düşünüyordum ve en sonunda oldum. Gerçekten de umduğum gibi süper bloglar ve blogcular var. Daha sonra yazılarımı oradan paylaşmaya başladım. Ardından friendfeed'in Facebook'a bağlanma özelliği olduğunu öğrendim ve bunu yapmalıyım dedim. Yapmalıyım ama saatelerce Google kazan ben kepçe aradım, sordum bir türlü yapamadım, onu ararken Facebook'un Twitter'a bağlanmasının kolay olduğunu duyuyordum ama Ben İngilizce bilmiyorum, Twitter da Türkçe bilmiyor.!
   Kıt ingilizcem ile Twitter'a da üye oldum, ardından aynı ingilizce ile Twiter'i hemen Friendfeed'e bağladım, Facebook'un Uygulamalarında Twiter'in olduğunu duymuştum. Hemen uygulamaya girdim birazda google yardımıyla Twitter'i Facebook'a bağlıyacaktım ki, o da ne? Bir hata,

   ''Oops, couldn't find anyone here...yet.

It appears that the connection between Facebook and Twitter isn't working, we are working with Facebook to resolve the problem.'' 


   Arkadaş herşeyi harfiyen yapıyorum bu hata ne diye aramaya koyuldum ama daha bu hatanın çözümünü bulamadım, işin ilginç tarafı da gece aldığım bu hatayı  sabah almıyordum yani sabah baktığımda Twiter'in Facebook'la hiç bir sorunu yoktu.
 Anlıyacağınız ben  Friendfeed'i Twitter'a onuda Facebook'a bağladım, böylece Friendfeed de paylaştığım bağlantılar Twitter'e ordanda Facebook'a gidiyor.
   Diyeceksiniz ki bu Friendfeed'i direkt olarak Facebook'a bağlayamayız mı? Üstelik Facebook Friendfeed'i satın aldı ? Bağlanır bağlayan da var ama usta bir el olması lazım, ya da ben öyle biliyorum direkt olarak bağlamayı bilen varsa bana da yazarsam sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz İçin Tşk Ederim.