19 Mayıs 2010 Çarşamba

Yine Ben(!)

     Evet, yine ben de ben kimim ? Ben her defasında blog yazmaya niyet eden ama bir türlü yazamayan Enes ÇİFTÇİ, nedenini bilmiyorum ama yazamıyorum. Son bir kaç aydır okuduğum makale örneklerine baktım ve Enes dedim sen de yazmalısın kimse okumasada yaz dedim. Hiç olmassa blog yazıp-okumakla konular hakkında yorum yapma yeteneği kazanırsın dedim ve yazmaya karar verdim işte burdayım şimdi yazıyorum.
      ''Neden www.enesagopa.blogspot.com ?  enesagopa ne lan ?'' diye soracaksanız. Ben Sagopa Kajmer hayranıyım ondan diye cevap veririm.
     Blogumda daha bişey yok, inşallah zamanla düzenlerim, bu sefer bırakmamalıyım. Blog alemine burdayım! demeyi düşünüyorum. Böyle başladım güzel devam eder inaşşallah..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz İçin Tşk Ederim.